Friday, January 26, 2007

Ny bloggadress: godjord.wordpress.com

Okej Blogger, tack för den här tiden! Jag uppskattade verkligen tiden tillsammans dig. De första månaderna var fantastiska, du fick mig att inse bloggandets tjusning, du gav mig en ny värdighet och jag flög som på moln. Hos dig fanns inga brister. Trodde jag då.

Men sedan kom januari. Och utan att vi tänkte på det började vi glida ifrån varandra alltmer. Jag upplevde att det var allt svårare att få kontakt med dig och allt oftare dök det upp sidor hos dig som jag var helt oförberedd på, sidor som hade hoppats att aldrig behöva se. Kanske får vi skylla på avståndet. Jag befann mig i Långtbortistan med ett trött uppringt modem som enda länk emellan oss. Och till råga på allt kom sedan den där övergången till “Nya Blogger” som bara gjorde det än värre. En vacker dag dök ett foto upp på min blogg med andra människor än oss själva. Tecken på otrohet? Jag vet inte, men i mina ett oacceptabelt beteende.

Jag tror att vi behöver gå skilda vägar.

Jag ger upp.

Och går vidare.

Ny adress: godjord.wordpress.com
Så att ni inte glömmer det: godjord.wordpress.com
Och till sist: godjord.wordpress.com

Uppdatera era länkar.

Jalla.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

god start

Tuesday, December 08, 2009  
Anonymous Anonymous said...

vad jag letade efter, tack

Friday, March 19, 2010  

Post a Comment

<< Home